Asdffghjjk Bugün 19. Haftamızın ilk günü ve iki tane tekme yedim beyfendiden. O kadar güzeldi ki biri elim karnındayken tesadüfen attı diğeri de uzanırken ilk defa bunu hissettim diğerleri kıpırdamaydı ama belli olmuyodu bugün benimki içerde coştu sanırım🙈
Baysal09 Asdffghjjk benimde 19. Haftamın ilk günü bi kaç gündür hareket ediyor az da olsa hissediyorum 🤗henüz tekme atmadı ama ufak kıpırtıları hissetmek de çok güzel bir duygu 🤰
Um07 Asdffghjjk 23 haftalık hamileyim bende daha 3 4 güne kadar hissediyordum hareketini dışardan dahi ama şimdi azaldı 😢
Asdffghjjk ElifSencan123 inşallah en kısa zamanda hissedersin allah herkese tattırsın ama 20 den sonra kesin hissedersin canım çikolata falan ye uzan elini karnına koy benimki çikolata dondurma yiyince seviniyor😄
Ayyen Bende hisermıyorm 18 hafta bıtıyor. Vede ultıranda dr tembwl dedı cok da garekt edmıo ınsa duzelırı