Kızlar 35 haftaşıktan beri 2 cm açıklıkla bekliyorum sancılarım çok olmaya başladı akşamları pazartesi kontrole gittim hala 2 cm ilerlememiş cuma günü gel haftasonunu riske atmayalım sabah 8.30 da burda ol dedi doktorum doç. Tüp bebek uzm. Aynı zamanta öğlen 12 ye kadar tüp bebek hastalarına bakar 12 den sonra normal hastalarına bakar bende şaşırdım 8.30 mu yoksa öğleden sonramı dedim 8.30 da gel doğum olursa yatıracam dedi 🥴 sizce doğumu başlatırmı 37+3 üm şun cuma günü 37+ 5 oluyoruz