eda_aras01 2 gün önce 6 kg ağırlığı kaldırdım. Dün hafif sarı akıntı geldi. Bugünde midem ve karnım ağrıyor kızlar sizde de bu sorun oldu mu?
Selin17 eda_aras01 sarı akıntı normal canım bende hala oluyor.. 14+4 üm🙏🏽 Ama 12 haftaya kadar dikkat et canım Allah korusun
Snszasla eda_aras01 bi git istersen canım için rahat etsin ağır kaldırmamaya dikkat et ilk aylar çok yeni olduğu için zorlama kendini
Selin17 eda_aras01 dayanılmıcak gibiyse git tabi canım bir muayene etsin.. benim geçen akşam yemekten sonra ağırdı ama sol tarafıma yattım dinlendim biraz cok şükür geçti 🤲🏼
eda_aras01 Snszasla normal de zorlamıyorum canım boş bulundum Bi an o günden sonra ağrılarım artınca korkmaya başladım bide akıntı rengi değişti. Ayarladım Dr gidicem öğleden sonra bakalım inşallah birşey yoktur. Biraz da ben panik yapıyorum
eda_aras01 Selin17 çalışıyorum canım maalesef gün içinde çok dinlenme vaktim olmuyor. Oturuyorum gerçi ama
Snszasla eda_aras01 endişe ediyor insan en ufak şey de haklısın canım anlıyorum seni git tabi için rahat etsin hersey yolundadır Allah’ın izni ile ferah tut kalbini