N6gksl yaa 29+1im özellikle dün gece benim de şey başladı, karnım taş gibi kesildi ve asla sırt üstü yatamıyorum yattığım an sanki göbeğimin üzerine taş bastırıyorlar gibi, sağıma yatıyorum aynı nefes alamıyorum soluma yatıyorum aynı hani tıka pasa yersin de sığınamazsın ya öyle ve karnımın içine kramp giriyor yarım saate bir özellikle nefes alırken, dün gece aniden sırt ağrımda başladı sanki hem sırtıma hem karnıma kramp giriyor gibi, sanki günlerdir kabızmışım gibi öyle böyle bir kramp ve hazımsızlık değil, var mı başına gelen ben normaldir dedim hafta ilerlediği için ağırlaşıyorum falan diye düşündüm