Arslaan_-_68 İyi günler kızlar bir süredir bacağıma kramp saplanıyor saniyelik bir saplantı ama sonrasında adeta hamlık gibi kalıyor orda var mı bunu yaşayan çok fena.
Angelada Arslaan_-_68 17 haftaligim dün bende kalcamdan bacağıma kadar uyuşma vardı magnezyum verdi cnm siz kaç haftaliksiniz
Duygunecla Arslaan_-_68 var canım malesef kramp öyle şidetli giriyor ki girdiği yerdeki ağrı 2 3 gün zor geçiyor. Magnezyum kullanıyorum ama 2 3 günde bi yaşıyorum bunu üstelik hep aynı bacak ve aynı yer 🥴🥴
gulumse0611 Bnmde oluyo hep aynı bacağa yürütmüyo bazen bende artık akşamları yürüyüş yapıyorum yarım saat o günden beridir olmadı hiç evde dururken hareketsizliktrm oluyo sanırım düzenli yürüyüş iyi geldi 15+2 yim daha ama oldu bnmde
Arslaan_-_68 gulumse0611 benim o imkansız şu an 33 haftadayım 32 hafta mı kadar çalıştım işten çıkalı birkaç gün oldu işte sürekli hareket halindeydm