Didi6 Heidi24 ikisi de güzel 🥰 Aynı isimleri duymaktan bıkkınlık gelmişti valla. Ezgi, Eda mis gibi isimler.
Heidi24 Didi6 evet bu ara farkettim hep aynı isimleri koymaya başladı herkes 🙈 tesekkur ederim begendiginiz icin