Bende zübeydeye gidiyordum istemeye istemeye kuzum 34 haftadayım pazartesi için şehir hastanesine randevu aldım çok insan memnun olduğunu söyledi baya sorup araştırdım ve odaları tek kişilik banyo tuvaletli tertemiz biyermiş refakatçide alabiliyormuşuz☺️Pazartesi nst sonra bi iki kontrol daha derken doğumumu orda yapacağım inşallah