Evt arkadaşlar ben burada çok eskiydim göz yaşları içinde yazıyorum bunları.2 kaybın vardı yaşım 34 ve rahimde myom vardı ameliyat oldum korunmayı bırakalı 8 ay olmuştu hamile kalmamıştır adetime 5 gün var ve bu gece saat 4 içim içime sığmadı testi almıştım kalktım yaptım ve Hamileyim.2 gün önce post açmıştım hafif kanama ve lekelenme gelmişti cumartesi günü hamile olabilecegimi düşündüm testi aldım ama yapmadım duygularımı nasıl ifade edeceğini bilmiyorum sabahta kan vermeye gidicem benim için dua edin bebeğim bana tutunsun Hayırlısıyla benim için çok şükür bin şükür.