Merhabalar..
Sevgili anne adayları henüz 5gunluk olan taze anneligimden bildiriyorum✋🏻 Gebeliğimin son 1ayindan itibaren Lansinoh göğüs ucu kremi kullanmaya basladim düzenli olarak.Hatta hastane çantamda yanıma da aldım birde Avent göğüs kalkanları mi yanıma aldım ve doğum sonrası bebeğimi ilk kez emzirdikten sonra da hemen kullanmaya devam ettim. Kimine fayda eder kimine etmez,bana asla etmedi😣 Şu göğüs acısı da doğum sancısındsn beter demişti bir arkadaşım,abartma demiştim.Gercekten oyleymis.Henuz anneligimin 3.gunu gecesinde sabaha kadar ağlayarak emzirdim bebeğimi.Turlu şeyler uyguladim geçmesi için olmadı. İnanın başka hiç bir şey için dayanılmaz bu aciya. Evlat söz konusu olunca ilginç bir şekilde her şeye göğüs germek istiyorsun. Bana fayda eden tek şey karbonatlı suyla gün içinde sürekli göğüs uclarimi pansuman etmek ve Avent göğüs kalkanlarıni kullanmak oldu. Şimdi acım hala var ama hep bir onceki güne göre daha iyiye gidiyorum.Annelik kutsal,kendi anneme daha başka bir gözle bakar oldum.Haklari ödenmez ki…