Merhaba,
İlk gebeliğimde sürekli ağdaya gitmiştim ama ikinci gebeliğime kadar salmıştım kendimi doğumdan sonra gitmedim jilet kullandım şimdi 4 aylık hamileyim şimdiye dek jilet kullandım ama artık göremeyebilirim korkuyorum Çok ağda acısından 🙁🙁 napıcaz kızlar ???