Mavis54 25+6 haftaligim ve çok nefes darlığı yasiyorum. Sizlerde de bu sıkıntı varmı varsa nasıl gideriyorsunuz?
Pamuuk Mavis54 ben cok yasadım bu sıkıntıyı ve nefes darlıgı ikisi harici hiç bişm yokdu sadce yüksek. Yastık da yat yattıgın ortamda sern olsun