sue92 Merhabalar. 5 haftalık gebelikte karından ultrasonla mı kese görünüyor? 4 haftalıkken vajinal ultrasonla görmüştük. Yine vajinal istemiyorum açıkçası. İnsan stres oluyor.
[silindi] sue92 6.haftada karnımdan kese göründü canım ama 7.haftam da bebeği göremedik alttan bakıldı
RanaaT sue92 evet canım o yüzden 6 cı haftada git bence ulturasonda gözüksün zaten landa kaç haftalık olduğunuz belli oluyor üzülme hiç çok şükür allah sağ salim bu gebeliği tamamlamayı nasip etsin inşallah 🧿
Ogrtmenhnm sue92 valla canım o belli olmaz. Ben 7 hafta oldum karnından kese bile görünmüyor. İkidir vajinadan bakılıyor kalp atışını bile vajinadan dinledik.. karnından kese bile görünmüyor benim Cok tuhaf ama senin karnında görülebilir
sue92 Mervenur_kcbs bugün yine vaj. Ultrasonla baktı ama keseyi gördük. sağlıklı görünüyor dedi doktorum da. haftaya bebeği görürüz dedi☺️