acelyaorg Doğum yaptım teslerim negatif çıkıyor ama korkuyorum çevremizde cenaze oldu 20 gün önce dopum yaptım gelenler corona getircek diye ödüm kopuyor riskli durumdamıyım ben 😢😢😢😢😢
Betulbekil acelyaorg kimseye kabul edemiyceğini söyleseydin keşke ben 2 ay önce yaptım doğum o zaman Daha fazlaydı vakalar kimseyi almadım eve kayınvalidemle yaşıyoruz aynı evde olmamıza rağmen oğlumun yanına hep maskeyle girdiler 🙏🏻
Evita acelyaorg yaşadığım yerde az tanıdığım var. Onlara da corona nedeniyle misafir kabul edemiyoruz dedik.