Merhaba anneler. Kayseri’de yaşayan doğum yapan veya yapacak önerdiğiniz veya gitme dediğiniz bir doktor bir hastane var mı?
biz Acıbadem’e gidiyorduk ama doğum ücreti maalesef çok pahalı. Hastane değiştirmek istiyorum. Dolayısıyla doktorda değiştireceğim.Kimi önerirsiniz?
bir de bir hastanede en çok neye dikkat etmeliyim ?neye göre tercih yapmalıyım?