yildizzz77 yanı şöyle söyleyim, nisan doğum belirtisidir ama doğum başlangıcı değil, benim bir hafta önce geldi, hala tık yok 🙂 ben geldiği gece acile gittim içim rahat etsin diye alttan muayene ettirmedim, nst bağlandım doğum sancım var ama ben hissetmedim geri geldim eve 😁 doktorlar nişan geldiğinde gelmeyin diyorlar ama sen nasıl istersen 🙂