Nurbin Kızlarrr merhaba aşermenin cinsiyet ile bü ilgisi var mı çünkü normalde peynir pek yemeyen ben çoook severek yiyorum ve istiyorum ndennn
Ncan28 Nurbin selam, örneğin bende yeşil erik yemezdim normalde yemeye başladım ve tüm ekşi şeyleride, kız cocukta ekşi yenilir derken bir oğlum olacağını öğrendim 🥰 ama annemde erkekte hep ekşi yemiş 🤗
Deletedmom399 Nurbin bende peyniri çok yedim canim baslarda ama midemi en güzel o bastiriyordu alakası olduğunu pek sanmıyorum. Kızım olacak inşallah 🌸
RanaaT Nurbin yok açıkçası ben kız bekliyorum Allah ın izniyle aşırı yiyorum yemediğim zaman tuhaf hissediyorum kendimi
isimsizbebek Nurbin ben hamileliğim boyunca tek bir şeye dahi asermedim. Hiç yaşamadım o duyguyu..kızım oldu
zeynepki @Nurbin benim ilk aşerdiğim şey peynirdi, çok yedim. Ve tatlı, muhallebi aşerdim hep, kızım olacak nasipse. Bence cinsiyetin aşermeyle ilgisi yok.
Tatlisannedilekk Nurbin aşermenin cinsiyetle alakası yok diyorlar cnm ama bu aralar inanmaya başladım, oğlum olcak deli gibi tatlı yiyorum sürekli cnm tatlı istiyor🤭 gelsin kilolar😀
123abc Nurbin yok canim ne alaka cinsiyetle ben sürekli acı yedim dediler erkek ama kızım olucak ins canın istiyor çünkü hamilelik hormonları çok farklı çalışıyor.
Berfin_kycn Nurbin cinsiyetle alakası yok ben ilk ay çok turşu yedim sonra acı çok sonra tatlı şimdide ekşi🤣🤣yani onla alakası yok sadece hurafe
Bahriye06 Nurbin cinsiyetin aş ermeyle yada senin karın şeklinle vs. Hiç ilgisi yok 16. Haftaya kadar herkes kız dedi bana popom büyüdü, göğüslerim büyüdü, ekşi erik yedim, çok kilo aldım ama 16+6da dayanamadım özele gittim oğlum olacağını öğrendim
Prenses001 Nurbin alakası yok normalde o kadar çok yemem ama hem oğlumda hem kızımda peyniri deli gibi yedim 😊😊
annee27 Nurbin hayir yok canim bizzat tecrube etmis biri olarak ilk oglumda aci eksi yemistim.bu oglusumda da ölumune tatliciyiz 😂😂😂😂 yani anlayacagn hic alakasi yok
Mircet Nurbin bencede alakası çok normalde çikolatayı hiç sevmem hamileliğimin en başından beri kaşık kaşık yiyorum ve kızım olucak ye tatlıyı doğur hakkıyı yalan oldu😂
zeyzey95 Nurbin bence yok normalde tatlı manyağı biriyim her gün çikolata yemeden duramam 18+3 oldum belki 4 5 kere çikolata bi kere de tatlı yedim ama bebeğim erkek 🥰