Sedauras Kızlar an itibari ile 37w4 olduk bu son zamanlarda bebek hareketlerinde azalma değil fakat böyle eskiye nazaran hareketlerini yavaş hissediyorum sizin bebişlerinki nasıl??
Yeter61 Sedauras benimki eskisinden haraketli sanki fena vuruyor bana😂baş aşağı döndü sanırım ayaklari kaburgamda geziyor ..
MervEslinArden Sedauras 37+6 oldum 2 gündür benimkide artık daha az hareket ediyor galiba yerleri kalmadı artık