28gulzr07 34 haftalık gebeyim karnım da aşırı bi agrı ve sertlik var Doğum belirtisi midir ilk hamileliğim tecrübesizim
Irazca35 28gulzr07 Biraz takip et olmadı doktorunuda haber ver canım son aylarda vücut kendini doğuma hazırladığı için yalancı sancıda olabilir dinlenince filan geçiyormu ??
Denizler 28gulzr07 normaldir canım bende öyleyim şuan 36+4hamileyim bebek bi yerde toplanıyor belim karnım agrıyor
Irem_duz Kizlar bende 37+4 gunluk gebeyim ayni durum bende de var bi tarafa toplaniyo karin agrisi bel agrisi veruyo insana