Kızlar bana kürtaj sonrası uyuşmazlık iğnesi vurmamışlar sanırım sistemlerinde çıkmıyor aradan 5 ay geçti. Bu bi testle bakılıyormuş indirekt coombs testi yaptırdık negatif çıktı şuan bi sorun yok ama bi sonraki gebelikte sıkıntı olurmu başına gelen varmı? Test üç aya negatifleşiyor zaten pozitifse dedi doktor. Vurulup vurulmadığı belli değil ama eğer vursalardı sisteme işlerlerdi. Bi sonraki gebeliğimi etkiler mi 😢