Kızlar hayirli geceler. Benim artık çok fazla karn ağrılarım oluyor yani karnim mi değil mi bilmiyorum ne olduğunu kaşık ağrısı gibi sanki bişey saplanıyor gibi. Çok ağrılı geçiyor henüz doktora da gitmedim. Ama korkuyorum ağrılarım dan yürümeye mezalim olmuyor sizler nasılsınız . Benim gibi olanınız var mı 😪