Yarın kontrolum var insalah hareketlerini görürüm. 2 haftadır bekliyorum heycanla♥️ Gecen sene 6.5 haftada kürtaj olmuştum. Bu zamanima cok şükür. 7. Haftamda 1 kez kanamam oldu progestan ile hallettik 1 aydirda yatiyorum dinleniyorum.. Ara ara agri ve bulantim olsada rahat geçiyor. Uykularimda azaldı 🐥😍