Doktorum dedi ki suyum gelse bile ben sana 24 saat müdahale etmeyeceğim evinde bekleyebilirsin.
bir an da hepsi boşalırsa dr antibiyotik veriyor. Bebek mikrop kapmasın diye .
Ve 48 saat içinde doğurmuş olman gerek.
İlk doğumumda suyum gelmişti keşke onda da evde bekleseydim. Belki sancım da başlardı. 1.2 saat sonra hastaneye gittim suyum geldi diye acil sezeryan dedi dr.