Nurcn 22+3 um bende dün aşımi vuruldum ama sadece kolumu kaldıramayacak derecede ağrı yaptı. Burda çoğu postta bebeğin hareketi yavaşlıyor falan yazmışlar bende oda olmadı çok şükür. Kasık ağrısı aşıdan değil ama bebek büyüdüğü için yaklaşık 1aydir adim atarken bile zorluyor beni. Doktorumla konuşmuştum normal bunlar dedi korkma. Bebek büyüdüğü için rahim genişliyor ve baskı oluyor. Rabbim yardımcimiz olsun inşallah 😊