Mlk0334 Kizlar idrar tahlili yaptirmistim bi doktor enfeksiyon yok dedi digeri var deyip hem urocare toz verdi hem de enfexia diye 500mg antibiyotik verdi kullanan oldu mu daha once urocare kullandim ama hap ilk defa olcak gebelikte tereddüt ettim kullananlar varsa icimi rahatlatsin enfeksiyon da zararli gerci son haftalarim erken doguma sebep olurmus 35 oldum
Ebrdef Mlk0334 benim hem kanda enfeksiyon hem idrar yollarımdan kanama ve kum dökme problemim var üç çeşit antibiyotik içtim halada içiyorum çünkü enfeksiyon geçmiyor 🤷🏼♀️ 12+4 oldum, bende istemiyorum içmek ama mecburuz :(
Arinna Mlk0334 Canım ben kullandım antibiyotik hamileler için oluyor kullanılıyor doktor verdiyse. İdrar yolu enfeksiyonunu önemsemelisin. Bende geçmedi erken doğuma neden oldu.
DilekBodurr Mlk0334 benim de sürekli tekrarlardı antibiyotik kullandım yine geçmedi doktor kültür aldı o da temiz çıkınca vermiyorum artık daha bi şey dedi
Skmlyz Doktorlar genelde son çare olarak antibiyotik verirler gebelik döneminde. Verildi ise mutlaka ihtiyaç olduğundandır. Son iki haftadır maalesef hem serum olarak hem de hap olarak (2çeşit) antibiyotik kullanmak zorunda kaldım ben de. İster istemez kafamız karışıyor tabi. Ama doktorları dinlemekte fayda var. Umarım içiniz rahatlamıştır 😊
Mlk0334 Skmlyz cok teşekkür ederim rahatladim gercekten bebis olunca her seyi kullanmaya korkuyorum doktor bile verse sanki zarar gelcek ona korkusu annelik işte basladim ilaca hepimiz saglikla alalim insallah Kucagimiza🤲🏻
BussZ5 Doktor verdiyse kullanman gerekiyordur canım bende antibiyotik ilk verildiğinde hemen doktoruma yazdım ama oda kullanmam gerektiğini söyledi bir an önce geçer inşallah🙏
Serpilzararsiz Ben 2 kuti bitirdim antibiyotik bide 1000 lik ti dış için ve boğaz enfeksiyonu için doktor verdi
izmirlih35 Ben 9 haftalık içtim enfeksiyon nedeniyle enfexia sonra da başka işlem için gene antibiyotik kullandım ç doktor yazdığı sürece sıkıntı olmaz onlar iki durumu karşılaştırıp en gerekli olanını verirler içiniz rahat olsun
Cucu2015 Ben ilk haftalar hamile olduğumu bilmeden neler kullandım. Zatürre tedavisi görüyordum. Akciğer filmi bile çektirdim. Doktoruma haberim yoktu bir şey olur mu dedim olmaz dedi. Ayrıntılı da perinatoloğa sordum o da hiç bir şey olmaz merak etme dedi. Çok rahat bir tavırla söyledi. Bu sebeple doktor verdiyse kullanın. Enfeksiyon daha tehlikeli olabilir
Mlk0334 Ebrdef cok gecmis olsun sizin daha betermis ben de enfeksiyonla hamile kaldim basindan beri her ay tekrarliyor hep urocare toz iciyordum bu sefer ilk defa hap verince endiselendim
Ebrdef ozlemuce aksef antibiyotik kullandım ama geçmedi, dün monurol saşe ilaç sulcid antibiyotik verdi doktor bakalım bu kez geçer inşallah
Mlk0334 Arinna hadi ya kac haftalik dogdu ben de 35deyim başından beri var surekli tekrarliyor cok korkuyorum ilaca basladim umarim fayda eder
Mlk0334 DilekBodurr ya iste benim aklimi karistiran da o kültür temiz cikti ama ona ragmen verdi doktor diger doktorum kultur temiz gerek yok demisti hepsi farkli konuşuyor
Arinna Mlk0334 umarım fayda eder. 30 dan beri gelmeye çalıştı ilaçla hastanede yatmayla durdurdular. 36 da doğdu
Ebrdef Mlk0334 benimde geçmek bilmiyor, bugün sulcid içtim hastanelik oldum çok ağır geldi karın ağrsı kusma kulak çınlamasıyla gittim, doktor ilaçları kesti sadece su içerek atmaya çalışıcam enfeksiyonu😫 inşallah kurtuluruz bi an önce ya