Merhaba 32 haftalık hamileyim,2-3 gündür ayak ve ayak bileklerimde inanılmaz şişlik var doktora gittim idrar tahlili ve tansiyon ölçümü istedi sonuçlarımda olumsuz bişey çıkmadı,sadece ayaklarımı yükseltip yatmamı önerdi,acaba benim gibi olup nasıl çareler buldunuz şişliklerinize paylaşırmısınız😢