Arkadaslar 20 gun oldu dogum yapalı ve bır tavsiye vermek istiyorum besık konusunda rahat bir hayat istiyorsanız otomatik sallanan besık alın elektriklı ben once normal besık almıstım salla salla kolum koptu ancak bugun otomatik aldılar hediye olarak boyle bır rahatlık yok zaten cok pahalı degıl keske ilk bundan alsaymışım