nahidesanverdi91 40+0 olduk bugün ama hâlâ sancım yok sizce sancimin gelmesini beklemelimiyim yoksa suni sancıyla doğum mu yapmaliyim doktorum bebeğin kilosunun artıkça dogumumun zor olacağını söyledi 😔
Gamzeyal nahidesanverdi91 .bende 39 oldum ama ilk doğumum bekleme taraftarıyım ama bebek kilo alıyor sonra nasıl doğum yapıcam diye düşünüyorum 🙄
Seymaogz nahidesanverdi91 ✋🏼 suni sancinin dogali Cörek otu yagidir karnin etrafina yuvarlak hareketlerle masaj yapilirsa sanci baslatir… ✋🏼 acilma icin Sicak dus bel karin kismina… kuzenim atmıştı geçenlerde bana da deneyebilirsin.
Ftmkglztrk Bende aynı durumdayım ama beklemek taraftarıyım doktorumda kendi sancını bekleyelim dışardan bi uygulama yapmak istemiyorum akışıyla gerçekleşsin 40+5 güne kadar bekleyebiliriz diyor biz beklemeyi seçtik suni sancıda daha çok zorlanacağımı düşünüyor