Aytelf2012 13 haftalık hamileyim iki farklı doktora gittim bu hafta ikisinde yüzde 90 erkek dedi sizce değişir mi bu saatten sonra????
Eliftmzkrkmz Aytelf2012 arkdşımın 6 aya kdar kız dendi detaylı ultrasona girdi erkek çıktı belli olmaz hiç.
Mom10 Aytelf2012 neler gorduk burada 30 lu haftalara degisen mi yoksa dogumda supriz yapan mi🙈rabbim saglikli eylesin evladinizi💕gonlunuzdekini nasip etsin insAllah
ecembugra53 Aytelf2012 değişme ihtimali yüksek bana da o haftadayken kız demişti eekek suan bebiş geliyor 😂😂 cok erken cok erken bekleyin derim
Nurane11 Eliftmzkrkmz kizlar ben henuz gitmedim ama oglan dediler hesapladilar benim icin olan cikdi baska biweylede hesapladilar olan cikdi ama benim icime ewimin icine qiz doguyor sizce duzmu hesaplamak
Aytelf2012 ecembugra53 valla aynı doktor kızıma 12 haftalıkken yüzde 80 kız demisti değişmedi ama bilemiyorum tabiki küçük daha kısmet bakalim
AsyaNildaa Aytelf2012 13.,15.ve 17. Haftalarda erkek dendi 21.haftada kız dendi ben de hâlâ muallaktayım,1 ay sonra kontrolüm var bi daha soracağım
Kubiskrk Aytelf2012 27 haftalık ikizlere gebeyim çift yumurta diyorlardı detaylıya girdim tek yumurta olduğunu öğrendim
Eliftmzkrkmz Nurane11 çin takvimi tuz testi fln öyle şeylerse onları banada yaptılar erkek cıkıyodu ama kızım oluyo 😊
Cerennnnnnn Kuzum benim 12. Haftada yuzde 80 dedi 31 gaftalk olduk hala ayni degismedi:)) degismez bence sizinkide