Mspimpirik bende aksama dogru balkonda oturuyrdum kızım var 4 yasinda mustakil bi evde yasiyoruz ev sahipleri bahceye inmislerdi tam balkonumun karssinda kumes var tavuklarla oynuyrdu oda disari cikarmislardi diye kapida kapaliydi kapinin disinda da esim arabasini tamir ediyrdu . Snra icimde kotu bir his oldu sordum oara kizim nerde dedimn yanimizda deil babama gidecem dedi biraktik gitmis oda babasida kapidan biraz uzakta gormemis zaten onu. oda komsunun cocuklarina gitmis takilmis peslerine ama ben bilmiyorum bakiyrm etrafta kiz yok asagi sokaga baktik yan tarafta park var parkin arasinda da cadde var karisik bir mahalle zatn yeni de tasinmisiz bi yeri bilmez cocuk zatn ariyoruz etrafi yok markete sorduk parka gittik komsunun evine gittik komsu evde deildi ben bittim kalp gitti zaten bende aglamaktan artik onumu goremiyrm 38. Haftamdayim kosa kosa sokaklara girmisim aklima gelen senaryolar beni bitirdi snra bi vocuga sordum annemin yanjnda dedi komsunun bol bol cocuklari var takilmis peslerine kadin terziye gitmis oda peslerinden gitmis cocuk iste duyunca direk kosmaya basladim onumu goremiyrm zaten agliyrm bi taraftan korku var jvimde tanimiyorsa diye soyleyen cocuk panik var zaten allahim kimseye yasatmasin o korkuyu tarif edilemez onu gordum bi sevinc anlatamam salya sumuk agliurz kizimla sarildim ama o kadr korkmusum ki o andan sonra kilitlendim artik eve zor attim kendimi simdi ayaga kalkamiurm belim agrisindn tuvalete bile tek basima desteksiz gidwmiyrm korkudan oldu cok panik te yaptim zaten gecermi onuda bilmiyrm yarina kadr korkuyrm bisey olmustur diye de