Melek92 8haziranda iğnemi oldum sonra bel ve karın agrısı basladı bu normalmi? İnternetki bilgiler tarmin edici gelmedi de
Mehtapakgl Melek92 tatlım için rahat olsun. 3 kere oldum ben o iğneden. 2 si aynı marka 1 tane ovitrelle idi göbekten yapmıştım. O kadar ağrım oldu ki çok afedersin değerlendiremedim bazı günleri.
Degisken Melek92 benim olmadı üç kez vuruldum o iğneden . Ama dr ağrının olabileceğini söylemişti.normal yani.
EB1661 Canım yumurta geliştirici çatlatma iğnesi sonrası oluyo onlar normal çünkü hormon yüklüyosun neticede vucuduna. 14 gün sonra güz2l haberlerle inşAllah 🤲
Melek92 EB1661 inşalllah inşallah 🙏🏻 İğnede az bi hava kabarcıgı vardı ilaç bosa gitmesin diye çekemedim sonradan gördüğüm için. Acaba bişeymi oldu diye korktum agrılar baslayınca. Sagol canım valla 😘
EB1661 Melek92 Ne demek canım canını sıkcağın bi durum yok. Hatta keşke sende kontrol etseydin ovulasyonla keşke çatladımı falan diye
Melek92 EB1661 gecmiş zamanda o kadar çok ovülasyon testi yaptım ki artık bıkkınlık geldi ondan😐 akısına bırakmak en iyisi sanki
Imanzmngl Merhaba arkadaşlar. Ben 20 mayısda çatlatma iğnesi oldum yumurtalarım 18di dün test yaptım ve hamileyim 😊 aşırı bel ağrım oldu iğneden sonra inşallah isteyen herkes güzel haberi alır