Merve612506 gokhansevval 9 ay onzyd ve Zofer kullanmak durumunda kaldım Rabbim 9 ay kusturmasın kimseyi Kâr zarar hesabı kullanılmasa daha iyi ama benim gibi şiddetli geçirenler kullanması daha iyi yoksa hiç bişey yiyemiyordum
Babyy1S Eliftmzkrkmz bende sigortalıyım folik asite 37tl vermistim kullandığim zamanlar eminmisiniz karsilamadigina eger karsilamıyorsa bnden niye bu kadar az aldılar zamanında
Eliftmzkrkmz Babyy1S markadan markaya değişiyomuş ama. Ondan olabilir. Hatta ilk aldım niye bukdar pahalı dedim. Özel doktorlar baska markaları yazıyolar özel olarak sigortanın karşılamadığı markalar ondan dedi.
SerraKr Babyy1S bi kaç ay önce 18liraya aldım folik asiti. Markanın çok önemi yok folik asitte. Size pahalı olanı vermişler
Drn-Brc gokhansevval bende 14. Haftadayım 7. Haftadan beri 4mg zoferi ikiye bölüp sabah akşam alıyorum özel sigortam var ama karşılamıyor parasına değiyor bence ilaç başka hiç biri kesmedi bulantımı inş bir zararı yoktur
SerraKr gokhansevval ilacın her türlüsü zararlı mümkün mertebe hiç birini kullanma. Henüz bi zararı kanıtlanmamış derler ama bu kesinlikle zarar vermiyor demek değildir. Bulantıya kusmaya biraz dayanmak gerek. Rabbim beterinden korusun
Babyy1S SerraKr ben parasında degilim isterse 100tl olsun sigorta karsılamıyormus ne alaka orayı anlamadım saglık bu keyiften mi millet folik asit kullaniyor sacma geldi
Ftm_bkdmr gokhansevval merhaba canım ben 4 ay kadar kullandım. İlk aldığımda 61 di sonra zam geldi 68 e aldım. Mide bulantısı için birebir. Kullanmanda bir sakınca yok. Yoksa başka hiç bir şey fayda etmiyor. Mide bulantısı kusma çok kötü 🙄