23+5 im bende ağustos 9 da tahmini doğum Allah nasip ederse ve kıyafet alışverişini tamamladık çok ince ve kisa kol almadim cnku yaz in hep klima çalışıyor evimde ama zibinlari atlet tarz-ı diğer kıyafetleri ince uzun kollu aldim zaten hızla büyüdükleri için çok bişey almadim 😊