N-turkoglu canım bu sag tarafa giren ve hareket ettikce artan ağrı bende de olmustu, şeker yüklemesiyle alakası olduğunu sanmam, gaz sıkışmasından ya da yorgunluktan olabiliyor, elinle ağrıyan yeri hafifçe ov ve evin içinde yavaşça yürümeye çalış bana iyi gelmişti.