Sirinem 21+4 den herkese selamlar başlıktan da anlaşıldığı gibi kızıma isim bulmakta zorlanıyorum böyle pek kimsede olmayan özel isimler arıyorum siz de kızınıza isim bulamadıysanız yada fikir vermek isterseniz bu başlık altında buluşalım sevgiler ..
Neslihankk Sirinem Bi kaç tane sevdiğim kız isimlerini yazıyım belki fikir olur 🌸 Belis Umay Efnan Beril Hifa Meva Minel Doğa Alin Duru Lina 🥰💜
ebrareylul3227 Sirinem bende kızıma isim bulamadım daha 37 haftalık olduk ama hayla belirli bir isim yok ortada yaa aklıma iki üç isim geliyor beğendiğim Ebrar Eslem Nehir Sizce hangisi
Sirinem ebrareylul3227 nehir görümcemin ismi ya hiç hoş değil hani iyi biri olsa ilk onu koy derdim çok güzel isim çünkü eslem ve ebrar da 2 yıldır çok fazla duyduğum isimler daha değişik birşey olsa Ada Irmak Ecrin Deniz ikra Havin Derin Eylül ya çevrem de hemen hemen hepsi var kıZım isim siz kaldı resmen 😞😞 İsmiyle seslenememek öyle sevememek zor ya
EB1661 Belinay ❤ çok seviyorum bu ismi anlamıda Peygamber Efendimizin cennette en sevdiği çiçeğin adıymış
Aslihansan Sirinem valla artık eski isimler konulmuyo duyulmamış isim kalmadı gibi bişey herkes duyulmamış diye aynı şeyleri koyuyo 😅benim az duyduğum isimler Benan, İsra, Yüsra, Secem, Berçem, Aslıhan. Belki fikir olur 😀