Baharozan123 Gozde_coskun valla o kadar cinsiyet partisi yaptık bide erkek çıksa hayatımın şokunu yaşarım 😂
Nezosikra Oya48 insalalh canim cümlemize benim esim bişey demiyor canim hatta çok mutlu 3 tane kziim olacak diye ama Hayirlsii bakalım 🤗🤗 rabbim hepimize gönlümüze göre versin inslalah 🤗🤗😍
SerdaRaysel url=https://hizliresim.com/KNlqSQ][img]https://i.hizliresim.com/KNlqSQ.jpg[/img][/url] 13 haftalık Kızlar sizce cinsiyetimiz ne
Baharozan123 Kadriyeada bak şurada bi çıkıntı varya hah işte bende de o vardı benim kesem tam fasulye gibi bide artık inanmıyorum fasulyeye falan 😂😂