Nurgokce suni sancı aldığım içim çok şiddetliydi sancılar 4 cm üstünde veriyorlar zaten öncesinde vermiyorlar açılma durmaması için ben alttan muayenede de çok ağladım bu açılmalara bakarken sonra oturuyorsun sabit durman gerekiyor ebeler yardım ediyor zaten uzman anestezi doktoru belden bir iğneyle omuriliğine bir tel sokuyor ama hiç hissetmiyorsun ne iğne ne bişey sonrası pamuk gibisin ne sancı ne muayene acısı ama his kaybetmiyorsun sadece acı yok. Yürüyorsun ve doğum başlayınca baskıyı ve ıkınma hisssini hissediyorsun ama asla acı yok. Doz doz veriliyormuş galiba etkisi geçtikçe ama benim doğumum hizlandı epiduralden sonra bu sebeple nasıl yaptılar bilmiyorum doz olayını. Prenses doğum diyorlar zaten buna da. Uzun oldu biraz ama :)