gamzetarr Kerem. Benim erkek olursa adı kerem olucak 21 yaşında kardeşimi kaybettim adı Kerem di. Nasip olursa benimde öyle olucak❤
Kapalikutu DDemet kerem ismini seviyorum okul öncesi öğretmeniyim her yıl mutlaka bir keremim olurdu ve çok güzel huylular🥰
Haticebulent DDemet oğluma kerem ali koycaktim ablamın kendi çocuğu icin düşündüğünü ve uzun zamandır ali ismini koymak istediğini duyunca ali den vazgeçtim sadece kerem koyduk 🥰