Ozqe_tolqa ilk kızımda hep Asel dedim eşim fatime diyodu tabi o zaman kaynanamlara birlikteydik onlar hep karistiriyodu ortalığı isim konusunda..eşimle ortak bişey buluyoduk bu güzel deyil diyorlardı eşim vazgeciyodu. Sinir oluyodum.esime sanki doğurup bakan biz değiliz onlarda karar veriyorlar..eşim gidip kimlik getirdi fatime Asel koymuş çok mutlu oldum demekki deyer veriyo dedim ikimizinde istediyi isim oldu..ikinci kızımda herkes Meryem diyodu eşim yine benim sectiyim ismi koydu yağmur…ama bunda. İlla ben koyucam diyor ☺️😊😊😊😊😊