Merhaba kızlar sabahları tok karnına decavit içiyorum aksama dogru yemekten iki saat sonra gyno içiyorum bu aksam yanlışlıkla aksamda decavit içtim şuan tedirginim bişey olurmu acaba doktoru aradım fakat ulaşamadım acaba öbür ilacı içsemmi bu decavitten bişey olurmu 2 kere içince bilgisi olan yardımcı olabilirmi