3 lü tarama testimiz de AFP nöral tüp efektleri diye bişey 2,86 çıktı yüksek çıktı . Detaylı ultrasona gittik omurilikte beyinde vs sıkıntı çıkmadı ama doktor eşin büyük olduğunu söyledi 3 hafta sonra tekrar kontrole detaylı ultrasona gidicem . Başına böyle bişey gelen varmı acaba hiç duymamıştım bugün ilkindedir kendimde bebeğimde duydum eşin büyük olmasını . Suyun az olmasına sebep olurmuş bişeyler dedi doktor ama bilmiyorum inşallah bişey olmaz başına gelen veya böyle bişey duyan varmı