Ftm_bkdmr Arkadaşlar iyi akşamlar. Gynomax fitil kullananlar ne kadar yattınız. Bir de yaptıktan sonra dışarı akma sizde de oldu mu? Bir de yanma gibi bir his oldu mu oranızda ? Kınamayın sakın ilk defa yaşıyorum bu durumu.
Kirpapatyasi Ftm_bkdmr. Bunlarin hepsi normal kendini uzme yanma aci olabiliyor evet hemen tuvalet istegin de olur ama az sabret . eriyip akabilir bu da olabilir.
RabiaMG Ftm_bkdmr gece yatmadan once kullaniyordum ben sabaha akiyor hatta gun icinde bile akiyor. Yanma baska fitillerde de yasadim ben sanirim mantarin enfeksiyonun fazlaligina bagli oluyor.
Deleted5544 yanma olması normal sanırım bende de olmustu fitili atıp uyumustum sabaha kadar hiç kalkmadm, doktorda öyle kullanmamı söylemisti
Ftm_bkdmr Deleted5544 bende sürekli lavabo ihtiyacı oluyor. Kalkmadan nasıl durucam bilemiyorum 😞 20 dk oldu şuan. Ama Zor duruyorum 😞
Darkgod Ftm_bkdmr ben gece uykudan uyanıp koyuyordum ve hemen uykuya dalıyordum sıkıntı olmuyor idi sizde öyle deneyin zaten üç günde bir
Ftm_bkdmr Darkgod denerim ama işte diğer yorumlarda da bahsettiğim gibi çok lavaboya gidiyorum o sıkıntı canım 🥺
Ftm_bkdmr RabiaMG Gece yatmadan önce de alsam ben çok lavaboya giden biriyim yine aynısı olacak 🙄 bakalım sonumu Allah hayırlara çevirsin rabbim 🤲
RabiaMG Ftm_bkdmr ozellikle fitil kulladigimda gitmemeye alisiyorum bende. Amin Rabbim sifa versin İnsallah 🤲🏻