Suna_sevil07 Merhaba ben 7 haftalık hamileyim bebeğimin kesesi 19,5 mm ama bebek görünmedi ve kalp atışı yok doktor bi hafta sonra tekrar gel dediler bu durumu yaşayan aranızda oldumu😔
Mrvaklynr Suna_sevil07 canım ben daha yeni yaşadım hatta kesem 22 mm kalp atışı yoktu doktor çok olumsuz konuştu bir hafta sonra gittim şükür oluşmuştu geç döllenme olmuş adet tarihime göre 7 haftalık bebeğe göre 6 haftalık çıktı
rabiass Suna_sevil07 ben yaşadım . Boş gebelik oldu ve kürtaja alınacaktım ertesi gün . Eve geldim düşük yaptım canim
Ahsend49 Suna_sevil07 bizdede önce kese göründü bebek görünmedi alttan bakmak istedi korktuğum için baktırmadım 1 hafta daha beklerim dedim bekledim 7 hafta 2 günlükken kesenim içinde küçücük bebeğimizi görebildik . Bazılarına göre değişiyor canım kiloya göre değişiyor suyu çok içip gitmemiştim mesela daha net görünmemişti suyu çok içtim idrara sıkıştım gittim daha iyi göründü . Strese girme görülür inşallah ♥️
Kuzeymiraa Suna_sevil07 bana da öyle desler demedikleri şey kalmadı kese var bebek yok sağlıksız gebelik vs bebeği göremediler meğersem rahmim tersmiş vajinal ultrasonla gördüler inşallah sizde görürsünüz bir an önce