Kızlar iyi akşamlar geçen gün yazmıştım fazla sulu akıntım oldu pijamama geçmişti diye bugün yine aynı oldu pantolonuma geçmişti avuç içi kadar yere . Bende rahat edemedim acilden gittim hastaneye doğumhaneye çıktım çatı muayenesi yaptı açıklık yok su gelmesi gibi de değil sanki normal akıntıya benziyor dedi. Nst ye bağladı ara ara biraz sancılarım oluyordu nst’te düzensiz bi şekilde 70,50,60,30,40 şeklinde ara ara yükseltiler oldu düştü 10 lara filan sonra ufak sancıların var dedi öylece gönderdi kanama birden su gelmesi ya da 10 dk da bir sancın olursa gel dedi. Kafama takıldı yalancı sancı da nst’de böyle çıkar mı ve bu ne kadar böyle devam eder düzene girer mi ?