Gaazell valla ben doğum yapmadım gebe de değilim sebepsiz infertilite yüzünden gittim savaş bey de levent bey de çok iyi doktorlar levent bey numunede ücretsiz savaş bey de 156 tl gibi bi fiyatla muayene ediyor son zamanlarda gitmedim ama sivasta fazla korona olduğunu zannetmiyorum canım arkadaşım doğum yaptı bundan 4 buçuk ay önce savaş bey yaptircakti doğumunu 2000 lira gibi bi ücret söylemiş yardımcı oluruz falan demiş şuanda zaten çok önemli bi konu olmadığı sürece savaş bey bakmıyor ama göreve başlayınca gidebilirsiniz levent bey de çok değerli bi hoca o şuan görevde diye biliyorum bence bi gidin ama mutlaka randevu alın onun haricinde bakmıyor