Papatyacan Sana tavsiyem canım eşin kürleri yapsın ama tüp bebek deneyin.cok zor bişey değil.cunku hareket 0.saglikli sperm seçilirse olumlu sonuclanir
Afrze Wesenge Allah tekrar nasip etsin hayırlısıyla inşallah sağlıklı bir bebek . Herkese Rabbim nasip etsin