Hadibakalim 17 haftalık hamileyim.Bugun neredeyse bütün gün ağladım, kastım kendimi..suan sağ kasığım bıçak saplanmış gibi ağrıyor..bunu yaşayan var mı çok korktum..tek tarafli olması ne demek
Sevdiss_17 Hadibakalim korkma kuzum ben bi 4 5 gundur cok yigun agri cekiyorum aglayinca sinilenince daha cok oluyodu ve doktorum gayet normal rahimin baglari geriliyo demisti sen fazla aglama uzme ekdni stres yapma elini koy karnina dua oku
Hadibakalim Sevdiss_17 oyle yapmaya çalışıyorum..bide dün ilk defa hissettim çok guzeldi..Bugun nazar değdi resmen..😥
Sevdiss_17 Hadibakalim kuzum benim 1 gun oynasa 3 gun asla hissetmiyorum hatta bazen 1 hafta korkma ilk zamanlar haraketsiz kalmasi normal suan mesela benim sirtini karnima donmus hic bsiey hissetmiyroum
Hadibakalim Sevdiss_17 evet daha anlayamıyorum zaten hareketlerini..sadece bu kasık ağrısı korkuttu..tesekkur ederim cevabin icin