Esradiyorkii a Benimde 2 kuzenimde vardı korkuyorum o yüzden birisini alçıya aldılar 17 sene önce sonra ameliyat oldu baya kötüydü durumu az bi düzelme oldu ama yürümesinş etkilemedi hiç diğeride zeytinyağıyla sert masaj yaptırmıştı dr fizik tedavi gibi o daha iyi durumda ameliyat faln olmadan daha iyi oldu şükür ama yürümede sıkıntı olmuyo