Kızlar ilk gebeliğimde aynı bende siz gibi çok erken şiştim. Evin içinde bile yürüyemedim çok ağrıdıyordu. Yine hamileyim bakalım bu sefer nasıl olacak. Tuzu sıfırlamayın sadece azaltın. Eşiniz ayaklarınıza masaj yapsın ağırlarınız hafifleyecektir. Ayaklarınızı Kaya tuzu olan suyun içinde bir süre bekletin. Mümkünse bir idrar tahlili yaptırın. Ben idrar yolu enfeksiyonu geçiriyormuşum antibiyotik kullandıktan sonra şişliklerim geçti çok ilginç