GunesliGunler_ Kızlarrr adetimin 21. Günü 2 tane yumurtam vardı. Üzerinden bugun tam bir hafta geçti. Sizce ne zaman test yapmalı? Birde benimle aynı durumda olan var mı şu an ?
GunesliGunler_ Annesed mesela 2 yumurtam vardı ya diyelim biri tuttu diğer yumurta vücuttan nasıl atılıyor acaba yani adet olunur mu ki böyle bi mantık var mı ?
GunesliGunler_ fatmadenizyldz hayır doktor kontrolünde yumurta takibi yaptırdım. Yumurtam kendisi çatladı
Annesed GunesliGunler_ biri döllendiyse diğeri akıntıyla bile atılabilir herlade tam bisey diyemiycem o konuda ama ben test icin dedim 14 günü