Merhabalar . Bebek hareketlerini kaçıncı haftada nas hissettiniz yani kipirdadiginda , döndüğünde bariz şekilde hissediliyor mu ? Yeni hareketlenmeye başladığında ağrı kramp yapıyor mu ? 4. Ayındayım bebisimiz çok harektli yani ben daha hissedemiyorum ama nerdeyse ilk günden beri doktorumuz hep çok hareketli diyor , biz de gördük ama nasıl hissederim ya da ne zaman 🙄🌼🌼🌼